Amunt els operadors virtuals!

Vodafone, aquesta és la operadora que estic utilitzant actualment en mode contracte (per temes de permanència), juntament amb Simyo i Movistar en mode de prepagament, la meva experiència amb temes d'operadors és que els operadors mòbils que disposen de l'infraestructura, Vodafone, Orange, Movistar, Yoigo (Nomès GPRS), tenen uns preus MOLT SUPERIORS i utilitzen tècniques per mantenir els clients que em semblen ABUSIVES, com son la Permanència, les Quotes Mínimes Mensuals, l'obligació de recarregar un Mínim de Saldo cada cert temps... Etc...
Simyo, és la companyia de la qual estic més content, ja que no té competència en preu el minut 0,08€/min, 0,09€/sms, a totes les companyies, fixes i mòbils. I no té cap de les premisses dolentes que abans anomenava, Quotes mínimes mensuals, permanència... A més té unes condicions molt favorables per les connexions de dades per accedir a Internet...
Si, si, NO HI HA quotes mínimes mensuals, deixes de fer anar el mòbil quan tu vulguis o et canvies de companyia quan et roti, si no gastes no pagues, i els 10 primers minuts a qualssevol altre simyo nomes pagues establiment de trucada!!!
Per demanar la targeta, ho vaig fer per Internet, et deixen triar el numero de telèfon que vols dels disponibles en una web molt amigable, t'envien gratuïtament la SIM, sovint hi ha ofertes que pagant 5 Euros t'envien una targeta gratis a casa amb 10 euros de saldo en trucades amb el numero que escullis.. a mi la targeta em va arribar amb 4 dies i per activar-la només va caldre fer una trucada. Totes les instruccions molt clares, fins i tot les de fer gestions com ara activar i desactivar el contestador, es fa fàcilment des de la web. Veure els consums amb gràfics i moltes opcions des de la web també és fàcil i vistós.(Jo ho comparo amb experiències amb Movistar i Vodafone sobretot).
Simyo no em paga ni un duro per fer-li aquesta publicitat, explico això perque és la meva experiència...
Feu una prova... Proveu d'informar-vos de les tarifes del vostre actual operador i compareu-les amb les de simyo o altres operadors virtuals de l'estil, com ara Mas Movil i blau... crec que us sorprendreu.
L'únic requisit és tenir un mòbil lliure o lliberalitzar el vostre...
L'anàlisi sobre operadors de telefonia mòbil que he provat..
P.D. Per cert, Simyo esta de cobertura tan bè o tan malament com Orange, utilitzen la mateixa xarxa.
Salut!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Export data from Xiaomi miband 2 (Mi Fit) to csv (Excel).