La que fa 40

Qui ho havia de dir, una casualitat, un error?

Sí, una equivocació pot ser un encert...
I com en aquest cas, pot fer que dues persones es trobin..

Ara s'han trobat i sembla que tenen coses en comú, o potser no, potser és les ganes d'entendre's, o...Potser tot és fruit del nostre cap, al capdavall és estiu, l'estiu és màgic, però aquesta màgia acostuma a anar-se'n amb el vent i les fulles a la tardor..


(El primer vers que m'has inspirat..)

Diuen que sóc transparent
I que això no és corrent,

Però de «repent»
he trobat algú decent,
en un lloc gens freqüent.

A vegades la vida et sorprèn,
de tal forma que no entens què pretén.
A vegades et trobes per casualitat o destí
amb algú amb qui tens en comú potser parts del camí.

No és la que fa quaranta, no ho vull amagar,
La reina de les «xurris»? Sóc republicà.


M'ha ajudat, clarament.
M'agrada el seu pensament,
tot i conèixer-la sobtadament,
ens entenem prou fàcilment.

Té un atractiu especial
i no són els seus pits,
tot i que són molt bonics..
és quelcom més natural
crec que la seva ment
que té molt de talent.

Potser l'atractiu és la seva sinceritat,
o potser és que està perduda
I m'hi sento identificat.

Potser és la seva bondat,
Potser la curiositat,
Serà la tranquil·litat,
Potser és que la veig molt pura,
o només que me la posa dura,
N'estic segur, és tot plegat.

No és cosa dels astres, som nosaltres,

Necessito donar amor,
Potser tu rebre'n de cor..
Tinc el cor espantat,
Estic confós i despistat

Caldrà deixar que el temps aporti claredat..
Res és tant complicat..
ni tant fàcil, per descomptat.

Uns dies han passat,
i res a canviat,
ningú al meu costat,
rutina i normalitat

Et trobo a faltar..
Voldria tornar a quedar..
com a mínim per comprovar,
si realment això va passar,

i alguna cosa perdurar.

Potser el millor és ser amics si anem tant perduts I cadascú té el seu camí, la feina I el destí.

Però sempre em quedarà al cor un trosset del teu «amor», un amor que m'ha semblat que no has entregat, tan sols t'has deixat portar per veure on et durà..

Em quedo amb una part de tu Carmen..

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Export data from Xiaomi miband 2 (Mi Fit) to csv (Excel).