Skype

Últimament he notat que Skype no acaba d'anar bé...
Desconnexions, mala qualitat del so... I  això que pago per fer trucades a telèfons fixes!

Un exemple dels molts problemes d'Skype que em vaig trobar fa no gaire..

Parlant per telèfon amb una persona connectada a Skype, em deia que estava connectada a skype i jo no la veia com a connectada... i xatejant amb un tercer usuari d'skype.. aquest sí que ens veia i podia xatejar amb tots dos, i entre nosaltres no!!! Fins al cap d'una bona estona no ens vam veure com a connectats!!

Des que Skype ha estat comprat per Microsoft, estic pensant passar-me a Ekiga que és una alternativa de software lliure, tot i que no tingui possibilitat de parlar amb usuaris de la xarxa skype.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Export data from Xiaomi miband 2 (Mi Fit) to csv (Excel).