Per a la Deessa de les paraules

Fa poc temps que ens coneixem,
però per mi ha resultat molt intens
i sento que encaixem..

potser tu també ho sents.

Anar-te coneixent
ha estat revolució.
He passat de independent,

a pensar en fer un gir rodó.

He estat baix d’autoestima,
a vegades gelós sense raó
però veure que per tu prima
ser algú amb lícita ambició...Em fa replantejar la meva situació.

M'he de pensar què vull per mi,
sense quedar trastocat
ni per la teva ombra ofuscat
i anar fent el meu camí
que avui amb tu vull compartir.


De tu he d’aprendre tant
que em sento desbordat
però sé que he d’anar caminant
procurant avançar animat.


Per tu vull millorar..
Hauré d’aprendre de tot,
principalment a estimar
per, potser, ser el teu xicot.

Sempre dius que "el camino se hace al andar"

Però jo em perdo al pensar
Doncs em venen pors i neguits
que em fa por m’acabin generant tics.


El teu amor m’ha enganxat,
per això em trobo aquí escrivint
al no poder estar al teu costat..
vull fer per tu quelcom distint


He estat molt poruc,
però amb tu vull ser valent
Ja n’hi ha prou de ser ruc,

amb tu viuré el present.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Export data from Xiaomi miband 2 (Mi Fit) to csv (Excel).